درخواست جدی مدیرعامل بهشت زهرا (س) از مردم برای تزریق واکسن کرونا

واکسن کرونا مدتهاست در کشورمان تزریق می شود. در ماه های اخیر سرعت تزریق واکسن کرونا اوج گرفته است. با وجود تزریق حداکثری واکسن کرونا، مسئولان از مردم درخواست می کنند تا تزریق واکسن کرونا خود را به آینده موکول نکنند.

به گزارش رکنا، سعید خال ضمن درخواست از خانواده ها برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون و دریافت واکسن گفت: به صورت جهادی پایگاه های متعددی توسط شهرداری برای واکسیناسیون ایجاد شده بر همین اساس در خروجی مترو در کنار حرم امام راحل و در سوله بحران بهشت زهرا(س) مرکز واکسیناسیون ایجاد شده است که بدون محدودیت همه شهروندان و حتی اتباع می توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند لذا شهروندان از شرایط ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و واکسن بزنند.

وی افزود: درباره افرادی که در این روزها فوت شده اند و به بهشت زهرا(س) می ایند ، سرانگشتی درباره واکسن می‌پرسیم کسانی هستند که واکسن نزده اند و بیمارانی هم که مبتلا می شوند افرادی هستند که واکسن نزده اند در حقیقت تجربه نشان داده است مبتلا و حتی فوتی میان کسانی که واکسن نزده اند بسیار بیشتر بوده است لذا عاجزانه از  همه تهرانی‌ها میخواهم واکسن بزنند و خانواده ها با تمام اعضای خانواده برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه کنند.

کدخبر: 725784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟