آمار کرونا در ایران تا امروز بیست و سوم شهریور / ۴۰۸ ایرانی دیگر جانباختند

آمار کرونا در ایران / وضعیت آمار کرونا در ایران همچنان بحرانی است. آمار کرونا در ایران با وجود سرعت واکسیناسیون همچنان بر خط خطر است. آمار کرونا در ایران از کم توجهی به پروتکل های بهداشتی نیز خبر می دهد.

وزارت بهداشت با اعلام اینکه تا کنون ۲۵ میلیون و ۹۳ هزار و ۷۸۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۷۶۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۵۵۱ دُز رسید خبر داد:در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۲۰۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۳۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۵۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۵ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۶۲۷ هزار و ۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷ هزار و ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

در 24 ساعت گذشته یک میلیون و 229 هزار و 203 دُز جدید واکسن کرونا به ایرانیان تزریق شد و آمار کامل واکسیناسیون به 37 میلیون و 866 هزار و 551 دُز رسید.

تا کنون 30 درصد جمعیت کشور حداقل یک دُز واکسن کرونا دریافت کرده اند، اما به 15.3 درصد جمعیت ایران هر دو دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

کدخبر: 720414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟