تجهیز بخش حرکات اصلاحی و توانبخشی کودکان و نوجوانان کم برخوردار توسط نیک گامان جمشید

با مشارکت 500 میلیون تومانی "موسسه خیریه نیک گامان جمشید" بخش حرکات اصلاحی و توانبخشی کودکان و نوجوانان کم‌برخوردار بازسازی، نوسازی، تجهیز و افتتاح شد.

به گزارش رکنا، مورخ ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ مراسم افتتاح کلینیک مغز و اعصاب جمعیت هلال احمر با خدمات تخصصیِ عام‌المنفعه برای بیماران از سرتاسر کشور با حضور ریاست محترم جمعیت هلال احمر کشور، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور،  رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و معاونت های دیگر جمعیت و با حضور خیرین و موسسات خیریه همراه که اکثر ایشان اعضای مجمع خیرین کشور بودند انجام شد.

بودجه‌ی خَیِری راه اندازی این کلینیک تخصصی تا کنون در حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان بود که با مشارکت مستقیم خیرین و موسسات خیریه‌ی همراه با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به ثمر نشست.

دکتر اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور درباره‌ی مشارکت در این پروژه عام المنفعه گفت:

کمک جدی به ساخت ارتز و پروتز و ایجاد بستر مناسب فیزیکی و تهیه تجهیزات در راستای درمان و توانمندسازی کودکان و نوجوان نیازمند دارای معلولیت به شکل عام المنفعه، هدف اصلی موسسه خیریه نیک‌گامان بود که با همراهی و تسهیل گری پزشکان متخصص جمعیت هلال احمر توسط موسسه در قالب بازسازی و نوسازی کامل فضای درمان و تهیه تجهیزات و راه اندازی بخش حرکات اصلاحی کودکان و نوجوانان در این کلینیک به شکل کاملا مردم نهاد انجام‌ شد.

در حاشیه‌ی این مراسم دکتر کریم همتی، ریاست جمعیت هلال احمر کشور، از دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک‌گامان و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی کشور، با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.   

موسسه خیریه نیک‌گامان با همراهی و تسهیل گری و مجوز جمعیت هلال احمر و به شکل کاملا مردم نهاد با اعتماد و کمک خیرین داخل و خارج از کشور پروژه های گسترده ای را در زمینه‌‌هایی چون " پیشگیری، درمان و معیشت" در بحران کرونا، پروژه های آبرسانی در بحران خشکسالی، امداد رسانی گسترده در زمینه تامین‌مواد غذایی و اقلام لازم در بحران خای سیل و زلزله را به شکل مستمر انجام‌ می دهد.  

فعالیت های همیشگی موسسه نیز با پروانه فعالیت کشوری از سازمان بهزیستی کشور در حوزه های مرتبط به آسایش، آموزش و نگهداری کودکان و نوجوانان مددجوی بهزیستی و همچنین مدرسه سازی در جای جای کشور به همت خیرین موسسه و همراهی مددکاران بهزیستی و فرهنگیان انجام می‌گردد.

کدخبر: 719198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟