جولان کرونا در مرکز تعویض پلاک خاوران تهران / مدیریت شهری کرونا صفر + فیلم
حجم ویدیو: 3.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

آمارهای خطرناک کرونا در ایران به شدت بالا رفته است. حدود یک ماه است که شیوع کرونای دلتا منجر به بروز موج پنجم کرونا در ایران شده است. امروز 409 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در ایران جان باختند. وضعیت کرونا در تهران نیز مانند شرایط کلی کرونا در ایران فاجعه بار است. اما با وجود آمار وحشتناک کرونا در ایران ، ستاد ملی مبارزه با کرونا بخصوص در مدیریت شهری شیوع کرونا هیچ برنامه ای برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در شرایطی که آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران از مرز 400 نفر عبور کرده است و روزانه حدود 150 تهرانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت می کنند و وضعیت 295 شهر در ایران در شرایط قرمز قرار گرفته است، اما بسیاری از نهادها از مدیریت شهری گرفته تا سایر نهادها از جمله پلیس راهور هیچ برنامه ای برای کنترل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.

کرونا در ایران مرکز تعویض پلاک خاوران

به نحوی که در بسیاری از مراکز شهری از جمله مراکز تعویض پلاک در تهران هیچ گونه فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود و مردم در صف های طویل این مراکز ازدحام می کنند. موضوعی که می تواند منجر به شیوع کرونا در میان مراجعان این مراکز و البته کارکنان آن شود.

در این میان باید ستاد ملی مبارزه با کرونا پاسخگو باشد که چرا نمی تواند نظارت کافی را بر مراکز شهری مختلف در پایتخت داشته باشد یا در شرایط قرمز به تعطیلی مراکز پرازدحام بپردازد؟ چراکه این وضعیت مشابه در مرکز تعویض پلاک خاوران تهران در بسیاری از دیگر مراکز تجمعی تهران و شهرستان ها نیز مشاهده می شود.

کدخبر: 710124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟