اختصاص تمام ظرفیت همه بیمارستان ها به بیماران مبتلا به کرونا / تمام مرخصی های کادر درمان به مدت دو هفته لغو شد + تصویر نامه

شیوع گسترده واریانت دلتا ویروس کرونا وضعیت 169 شهر کشور را در شرایط قرمز کرونا قرار داده است. شیوع واریانت دلتا ویروس کرونا دلتا حدود یک ماه است که منجر به آغاز موج پنجم کرونا در کشور شده است. این در حالی است که سرعت تزریق واکسن کرونا به ایرانیان با وجود افزایش نسبی در روزهای اخیر، همچنان مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، با توجه به شیوع گسترده کرونای دلتا در کشور، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد که تمام ظرفیت همه بیمارستان های کشور به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یابد و همچنین تمام مرخصی های کادر درمان به مدت دو هفته لغو شود.

نامه جان بابایی کرونا

در نامه ای که از سوی دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت خطاب به روسای تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور صادر شده، آمده است: «با عنایت به گسترش سویه دلتا ویروس کووید 19 در سراسر کشور و افزایش قابل توجه موارد بستری، ضروری است دستور فرمایید کلیه بیماستان های کشور اعم از دانشگاهی، عمومی، غیردولتی، خصوصی و خیریه تمامی ظرفیت خود را برای پذیرش بیماران کووید 19 آماده نمایند و به مدت دو هفته از اعطای مرخصی به کادر اداری و درمان بیمارستان های خودداری شود.»

کدخبر: 706441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟