خوزستان آب ندارد/ مردم خوزستان تشنه اند

خوزستان آب ندارد، مردم تشنه اند. مدتی است که مردم خوزستان آب ندارند و وضعیت بی آبی در خوزستان و تشنگی مردم، زندگی مردم در استان وخیم کرده است. خوزستان آب ندارد باعث شد تا شب گذشته تصاویری از اعتراضات مردم خوزستان در فضای مجازی منتشر شود. استاندار خوزستان دقایقی بعد از انتشار تصاویر تاکید کرد که تصاویر منتشر شده کذب است. خوزستان آب ندارد، اکنون تبدیل به یک موج اعتراضی فراگیر در رسانه ها شده است. واقعیت این است که خوزستان آب ندارد و مردم تشنه اند.

تکذیب اعتراضات مردمی در خوزستان، حقیقت نبود آب و تشنگی مردم این استان را تکذیب نمی کند. این وضعیت نیازمند حضور و رسیدگی همه مسئولان از نظامی تا وزارت نیرو و سایر ارگان ها به این اوضاع دارد. حضور نظامی به معنای سرکوبی صدای مردم تشنه نیست، بلکه برای کمک به مردم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، جمعی از فعالان اجتماعی و رسانه ای از شب گذشته اعتراضات خود به بی آبی در خوزستان را با هشتگ خوزستان آب ندارد در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. این اعتراضات فقط به قصد درخواست کمک از مسئولان برای کمک به هموطنان شان در خوزستان است. در ادامه تعدادی از توئیت ها را می بینیم؛

آزاده مختاری - فعال رسان های و خبرنگار :

وضعیت بی آبی و تشنگی مردم خوزستان هر لحظه دارد وخیم تر میشود. تکذیب اعتراضات مردمی به بی آبی از سوی مسئولان، کمک به نجات کودکان تشنه، زنان تشنه، مردان تشنه خوزستان نیست. مسئولان محترم! خوزستان آب ندارد ،به این درد،کمک برسانید نه تکذیب. انسان ها از تشنگی میمیرند، میمیرند.

توئیت آزاده مختاری - خوزستان آب ندارد

محسن ظهوری - فعال رسانه ای و خبرنگار :

خوزستان سرزمین پربرکتیه که هزاران سال تمدن کنار رودهای پرآبش شکل گرفته. حالا مردمش تشنه‌ان. روش حل مشکل چیه؟ اینکه بهشون بگن حتی حق ندارید فریاد بزنید ما تشنه‌ایم.

خوزستان آب ندارد

ابراهیم علیزاده - فعال رسانه ای و خبرنگار:

یک سوم آب‌های جاری کشور در خوزستان است و در گیلان میانگین ریزش‌ها ۴برابر میانگین کشور است اما در هر دو استان، کمبود و قطعی آب داریم. مشکل قهر طبیعت نیست؛ مشکل نابخردی مدیریتی است.

خوزستان آب ندارد

سارا معصومی - فعال رسانه ای و خبرنگار:

Cross markبه نظر میرسد اوضاع در خوزستان هر ساعت در حال وخیم‌تر شدن است.

 برخی منابع می‌گویند یکی از طوایف بزرگ خوزستان به تهران پیغام فرستاده که خوزستان ازکنترل خیرین و شیوخ خارج شد

  شاید بهترین راه سفر علی شمخانی به خوزستان و رسیدگی به خواسته‌های معترضان و شنیدن صدای آنها باشد

خوزستان آب ندارد

خلیل بلوچی - فعال رسانه ای :

استانی مظلوم‌تر از خوزستان  ندیدم، مردمش هشت سال با دست خالی دفاع کردن، گاز و نفت ایران از آن‌جاست و این‌همه رودخانه داره ولی بی‌آب و محروم است؛ حقا که این مُلک قربانی بی‌کفایتی شده!

خوزستان آب ندارد

وحید باسره_ فعال رسانه ای :

از اهواز به سمت ماهشهر که میروی تا چشم کار می‌کند صنایع نفتی است که با حجم عظیمی سرمایه‌گذاری ساخته شده‌اند و درآمدهای میلیارد دلاری دارند.اما آنچه که شگفت زده و متاسف‌ات می‌کند، گستردگی فقر در‌ کمی آن‌سو‌تر این صنایع است!جنون‌آمیز است! نمی‌توان این تضاد را باور کرد!

خوزستان آب ندارد

کدخبر: 705515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟