معاون رئیس جمهور با «سلام خانه» به ساختمان محیط زیست وارد شد
تبلیغات

 به گزارش رکنا، شینا انصاری ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست  صبح امروز سوم شهریورماه با استقبال گرم همکاران و پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست وارد ساختمان پردیسان شد.

شینا انصاری سالها در این سازمان مشغول به خدمت بوده است.او مقطعی به دلیل درمان بیماری سرطان در مرخصی استعلاجی به سر میبرد.

او پس از طی یک دوره درمان با به دست آوردن سلامتی خود کتابی ازتجربه رویارویی با سرطان نوشت و در دولت چهاردهم به ریاست سازمان محیط زیست منصوب شد.

photo_2024-08-24_12-02-55

photo_2024-08-24_10-18-23

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1033054
  • بقایی: برنامه ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات آسیب دیده نداریم / مجوزهای فروش نفت از دیروز اجرایی شد

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات