افراد بالای ۶۵ سال برای دریافت واکسن کرونا  به این سایت مراجعه کنند

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که افراد بالای ۶۵ سال برای دریافت واکسن کووید۱۹ در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

به گزارش رکنا ، مرکز روابط عمومی و اطلاع¬رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به شتاب بیشتر فرآیند واکسیناسیون در سراسر کشور در هفته جاری، از هموطنان عزیز خواست ضمن پرهیز از حضور بدون نوبت در پایگاه¬های تجمیعی واکسیناسیون، برای نوبت¬گیری حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و منتظر دریافت پیامک برای مراجعه باشند.

در این اطلاعیه با اشاره به فعالیت پایگاه¬های تجمیعی واکسیناسیون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، مشارکت حداکثری دستگاه¬های دولتی و غیردولتی جهت سازماندهی و توسعه ظرفیت اجرای برنامه ملی واکسیناسیون براساس جمعیت تحت پوشش دانشگاه¬های علوم پزشکی و ضرورت همکاری درون بخشی همه معاونت¬های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور مورد تاکید و تقدیر قرار گرفته است.

همچنین با توجه به اینکه از واکسینه کردن مراجعه¬کنندگان بدون نوبت پرهیز خواهد شد، بر ثبت و تزریق واکسن افراد دارای نوبت با کمترین تأخیر زمانی نسبت به زمان نوبت دهی، تاکید می¬شود.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به پرهیز جدی از نوبت دهی دستی در شهرهای بالای بیست هزار نفر، در تمامی سامانه¬های سطح یک توسط راهبر سیستم به منظور نوبت دهی هوشمند ثبت سریع ساعت فعالیت و ظرفیت روزانه پایگاه¬های تجمیعی واکسیناسیون (مجموع ظرفیت روزانه تزریق نوبت اول و دوم) و همچنین استفاده از بارکدخوان یا اپلیکیشن موبایل توسط دانشگاه هایی که از سامانه سیب استفاده می کنند جهت تسهیل و تسریع در ثبت واکسن به عمل خواهد آمد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 704143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟