رونمایی از واکسن کرونای تولید شده در سپاه

واکسن کرونا در کشورمان توسط چند شرکت و نهاد ایرانی تولید می شود.

واکسیناسیون علیه کرونا بر اساس اولویت های تعیین شده به افراد تزریق می شود.

به گزارش رکنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ارائه گزارشی از عملکرد نیرو‌های مسلح درزمینه مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه همواره تمامی امکانات نیرو‌های مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج است، گفت: از ابتدای مقابله با بیماری کرونا حدود ۶ هزار تخت بیمارستانی آماده برای مقابله با بیماری داشتیم و این آمادگی را دائم اعلام کردیم.

وی افزود: می‌توانیم حدود ۱۲ هزار تخت سیار و صحرایی برپا کنیم و در برپایی نقاهتگاه‌ها نیز هیچ محدودیتی نداریم و هر چقدر که نیاز باشد در خدمت کشور هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اجرای طرح‌های پژوهشی مرتبط با کرونا در نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی، کار‌های علمی و پژوهشی زیادی در نیرو‌های مسلح انجام شده است؛ در این زمینه یکی از واکسن‌های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است. واکسن دانشگاه علوم پزشکی سپاه هم در آینده رونمایی خواهد شد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه «تحقیقات در حوزه دارو‌ها و عوامل کنترل کننده نیز در حال انجام است»، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در تمام بخش‌هایی که توانمندی داشته باشند، دائم در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟