صدور فراخوان اعزام به سربازی برای افراد دارای برگ سبز

سازمان وظیفه عمومی ناجا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که مشمولان دارای برگ سبز اعزامی تیر ماه 1400 باید خود را برای رفتن به سربازی آماده کنند.

به گزارش رکنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیرماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان سربازی به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: «تمامی مشمولان سربازی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز سه شنبه یکم تیر ماه سال ۱۴۰۰ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

گفتنی است؛ مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا ، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه غربالگری قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟