تزریق دُز دوم واکسن کرونا تنها با ارسال پیامک / فعلا فقط گروه های سنی بالای 70 سال

دکتر جعفر صادق تبریزی، رئیس شبکه بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر این که فعلا فقط گروه های سنی بالای 70 سال واکسن کرونا دریافت می کنند، عنوان کرد: احتمالا به زودی گروه سنی دیگری را برای دریافت واکسن اعلام کنیم، ولی فعلا در حال تزریق واکسن کرونا به گروه سنی ۷۰ سال به بالا و لکه‌گیری افراد جامانده هستیم.

به گزارش رکنا، رئیس شبکه بهداشت وزارت بهداشت درباره ادامه روند واکسیناسیون کرونا در گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال، گفت: برای افرادی که از طریق سامانه salamat.gov.ir اقدام به ثبت نام کردند و در نوبت اول تزریق واکسن هستند و همچنین برای افرادی که منتظر دریافت دُز دوم واکسن کرونا هستند، پیامک ارسال می‌شود؛ بنابراین پیش از دریافت پیامک به مراکز بهداشتی که کار تزریق واکسن را انجام می‌دهند، مراجعه نکنند.

دکتر جعفر صادق تبریزی با اشاره به تسهیل واردات واکسن کرونا، اظهار کرد: توزیع یک میلیون دُز واکسن وارداتی کرونا از دیروز آغاز شده است و نیمی از آن روز گذشته و نیم دیگر آن امروز توزیع می‌شود و ان شاءلله طی روزهای آتی هم قرار است یک میلیون دُز دیگر واکسن کرونا هم به کشور وارد شود. بنابراین احتمالا به زودی گروه سنی دیگری را برای دریافت واکسن اعلام کنیم ولی فعلا در حال تزریق واکسن به گروه سنی ۷۰ سال به بالا و لکه‌گیری افراد جامانده هستیم.

رییس شبکه بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: افرادی که در این مقطع مشمول دریافت واکسن هستند ( فقط ۷۰ سال به بالا) و ثبت نام نکردند به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند تا پیامک نوبت‌ دهی واکسن برایشان ارسال شود. نوبت‌های گروه سنی بالای ۷۰ سال و افراد جامانده محفوظ است و با ثبت نام در سامانه می‌توانند واکسن دریافت کنند.

وی تصریح کرد: هر زمان که پارت بعدی واکسن در اختیارمان قرار گیرد گروه‌های سنی دیگر (۶۵ سال به بالا) هم وارد واکسیناسیون کرونا خواهند شد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟