توزیع کارت آزمون کنکور چه زمانی است؟

رکنا: یکی از سوالات این روزهای کنکوری ها زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 است.

به گزارش رکنا ، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰ از الزامات شرکت در آزمون بوده و داوطلب می بایست در کنار شناسنامه و کارت ملی خود حتما این کارت را به همراه داشته باشد. به دلیل اهمیتی که این کارت برای ورود به جلسه آزمون های سراسری دارد، اطلاع از زمان انتشار این کارت به یکی از دغدغه های داوطلبان این آزمون تبدیل شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری هر ساله هم از طریق دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و هم از طریق اطلاعیه های مختلف از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد. در صورتی که زمان برگزاری کنکور 1400 مطابق هر سال تیر ماه باشد، پیش بینی می کنیم این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون سرارسری و از روز یکشنبه 6 تیر ماه قابل دریافت باشد.

داوطلبان زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سراسری می بایست جهت دریافت و چاپ آن اقدام کرده و در صورت وجود اشتباه یا خطا در مندرجات این کارت، زمان به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مراجعه کرده و اقدام به تصحیح اطلاعات خود نمایند. سازمان سنجش مدت زمان کافی را برای دریافت کارت ورود به جلسه و تصحیح اطلاعات کارت ورود به جلسه افراد در نظر گرفته است.

پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا در صورت بروز تغییر در تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۰ و زمان انتشار کارت ورود به جلسه مطلع گردید.

بعد از برگزاری کنکور سراسری، داوطلبان بی صبرانه در انتظار اعلام نتایج این ازمون می باشند. برای اطلاع از زمان و جزئیات اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰ مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 698036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟