جزئیات تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان ایرانی

به دانش آموزان ایرانی واکسن کرونای انستیتو پاستور تزریق می‌شود.

به گزارش رکنا، رئیس انستیتو پاستور با اشاره به پیش بینی طراحی واکسن کرونای این موسسه تحقیقاتی برای تمامی رده‌های سنی گفت: واکسن کرونای انستیتو پاستور در آینده نزدیک برای کودکان و نوجوانان و به ویژه دانش آموزان استفاده خواهد شد.

علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور درباره موفقیت های ساخت واکسن این موسسسه تحقیقاتی گفت: انستیتو پاستور ایران یکصد سال سابقه ی خدمت به مردم ایران را دارد و ثابت کرده یار دیرین روزهای سخت مردم است. در بحران کرونا هم این موسسه شبکه تشخیص آزمایشگاهی کرونا را در کشور طراحی و اجرا کرد. این موسسه قدیمی ترین واحد ساخت واکسن در خاورمیانه است و در حال حاضر دو واکسن کرونا را در دست ساخت دارد.

او افزود: اولین واکسن این موسسه تحقیقاتی در انتهای فاز سوم مطالعه بالینی است. در این فاز ۲۴ هزار داوطلب در ۸ شهر کشور دوز اول را دریافت کرده اند و در انتهای این هفته فرآیند تزریق دوز دوم هم انجام خواهد شد و با اتمام این مطالعه ، واکسن پاستور که کاری مشترک با موسسه فینلای کشور کوبا و بسیار ایمن و با کارآیی بالا است تقدیم هموطنان می شود.

بیگلری تصریح کرد: مطالعات مرحله حیوانی واکسن دوم انجام شده است و به زودی وارد فاز بالینی می شود. ما پنجمین کشور دنیا هستیم که موفق شدیم این کشور را با تکنولوژی خاص آن بسازیم. این واکسن کاملا ایرانی است و صرفا تحت نظر موسسه پاستور در حال ساخت است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟