ممنوعیت تردد تا ١٧ خرداد ادامه دارد / وضعیت ترافیکی عادی در جاده ها

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 12 روز 11 خرداد تا ساعت 12 روز 17 خرداد، خروج از خودروهای با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروه‌های رنگ‌بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز شده است و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ( ١٧ خرداد) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد. بررسی وضعیت ترافیک جاده‌ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان در اجرای این طرح و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

وی تاکید کرد: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور عادی است.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟