ساخت شیرخوارگاه،  دبستان و خوابگاه‌های دانشجویی توسط خیران ایرانی + عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، این چهره‌ ماندگار مدرسه سازی در سال ۹۹ و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: با هماهنگی نهادهای نظارتی همراه نمایندگان ارشد خیرین ایرانی خارج از کشور موسسه خیریه نیک گامان از سه مرکز شبه خانواده نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست موسسه نیک گامان در استان های کرمان و گیلان بازدید کردیم. همچنین در مراسم افتتاح مدارسمان و بازدید از پروژه های موسسه برای شیرخوارگاه ها در شهرها و روستاهای استان‌های کردستان و کرمانشاه بازدید کردیم و روند تکمیل پروژه بزرگ ساخت خوابگاه دانشجویی دانشجویان دختر دانشگاه رازی در کرمانشاه را از نزدیک با حضور بزرگواران سازمان نوسازی مدارس، سازمان بهزیستی و اساتید و مدیران وزرات علوم از نزدیک با حضور خیرین و مدیران موسسه دیدیم. در ادامه نیز فعالیت های مردم نهاد موسسه در حوزه‌های مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس و بهزیستی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان شمالی از نزدیک مشاهده خواهیم کرد و سپس خیرین  موسسه از پروژه‌های عام‌المنفعه موسسه در شهرستان‌های استان تهران نیز بازدید خواهند داشت.

WhatsApp Image 2021-05-26 at 15.13.59

تقی‌پور ادامه داد: حضور خیرین ارشد ایرانی موسسه مقیم خارج از کشور پس از مدت‌ها در میهن اسلامی، فرصت بازدید ایشان را از پروژه‌هایی که با تلاش یکایک آن ها در جلب و جذب کمک در کنار خیرین عزیز داخل کشور انجام شده است در مدت یک ماه فراهم آورده است.

وی افزود: همدلی، اطمینان و برنامه ریزی مبتنی بر نیازهای واقعی و هماهنگی و نظارت نهادهای کمک رسان همانند سازمان بهزیستی کشور، سازمان نوسازی مدارس، وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر با نظارت دقیق نهادهای نظارتی امکان خدمت رسانی کاملا مردم نهاد و مستقل موسسه خیریه نیک گامان با تکیه بر مدیریت به روز و تجربه‌ی یک دهه‌ای شفاف و مستمر خود و هم‌افزایی میان همه‌ی نیروهای ایرانی خواهان کاهش آسیب های اجتماعی به شکلی کاملا قانونمند را در عمل فراهم کرده است. قطعا این همراهی دلسوزانه‌ی مددکاران، فرهنگیان و مدیران نهادهای حمایتی، درمانی، امدادی، آموزشی و نظارتی در طول سفرهای ابنچنینی با حضور خیرین گرامی موسسه جذب مشارکت های بیشتر را فراهم خواهد کرد.

WhatsApp Image 2021-05-26 at 15.14.01

موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید سازمانی است مردم‌نهاد که با تکیه بر کمک‌های مردمی داخل و خارج از کشور و بر اساس نظر متخصصین کوشیده است با شیوه پروژه محور، نیازهای کودکان آسیب‌دیده اجتماعی و نیازمند را با شیوه‌های علمی و مددکارانه شناسایی و در رفع آن‌ها بکوشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 691230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟