کرونا جان  ۲۱۶ ایرانی را گرفت / مجموع جان باختگان کرونایی  به بیش از  ۷۸ هزار نفر رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا در ایران را تا امروز دوم خرداد ماه 1400 اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۲۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۵۵ هزار و ۲۳۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۵۹ دُز رسید گفت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۷۰ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۱۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با گفتن از اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید ادامه داد: خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۳۳ هزار و ۷۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۸۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۸ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟