تکذیب شناسایی کرونای هندی در خراسان رضوی/ جان بابایی توضیح داد

کرونای هندی به تازگی شناسایی شده و شایعاتی در خصوص شناسایی این ویروس خارج از مرزهای هندوستان شنیده می شود.

به گزارش رکنا، دکتر قاسم جان بابایی روز شنبه در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی مشهد خاطر نشان کرد: ویروس کرونای هندی هم نوع دیگر جهش یافته کرونا ویروس است که خطر سرایت بیشتری دارد و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با این ویروس باید جدی تر دنبال شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاش کادر درمان کشور و متولیان حوزه سلامت بر این است تا کرونا بویژه در خیز چهارم کنترل شود و زنجیره انتقال این ویروس قطع گردد.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مشهد مقدس اظهار کرد: آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مرحله بسیار خوب بوده و از تمامی ظرفیت ها به شکل مناسبی استفاده شده است.

دکتر جان بابایی با بیان اینکه تیم پرستاری و تیم تنفسی بسیار آماده تر از گذشته در حال خدمات رسانی به بیماران هستند خاطر نشان کرد: واحدهای سرپایی، ترخیص و تسهیلات دارویی به شکل مناسبی فعال شده است و مجموع این اقدامات جای تقدیر دارد.

وی در ادامه گفت: روند تزریق واکسیناسیون کرونا بر اساس اولویت گروههای هدف در کشور در حال انجام است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به مشهد از روند خدمات رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستانهای امام رضا، قائم، هاشمی نژاد، فوق تخصصی کودکان اکبر و فارابی بازدید کرد و در بخشهای اورژانس و بستری مبتلایان در این مراکز درمانی حضور یافت.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟