آخرین خبر از برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان

منصور غلامی همچنین از تعطیل بودن آموزش های عملی دانشجویان تا زمان مشخص شدن وضعیت همه گیری کرونا خبر داد.

به گزارش رکنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وضعیت دانشگاه ها همزمان با قرار گرفتن در پیک چهارم کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی ما بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان و کارمندان در دانشگاه ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم و تا شرایط مساعد نباشد قائدتا این وضعیت باید ادامه پیدا کند.

وزیر علوم تاکید کرد: اگر در پایان ترم یعنی بعد از خرداد به شرایط زرد و آبی کرونا برگردیم، دانشگاه ها می توانند در خصوص حضور دانشجویان برای آموزش های عملی خود تصمیم گیری کنند.

غلامی ر ادامه از تصویب دستورالعمل دریافت هزینه های چاپ و پذیرش چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: مقاله دانشجویان دکتری دو نوع هزینه دارد، اول اینکه مقاله را به داوران ارائه می دهند و سپس به دلیل بررسی وضعیت علمی، به داوران هزینه ای پرداخت می شود و هزینه دوم در بخش چاپ است که باید توسط دانشجو پرداخت شود.

وی تاکید کرد: بنا بر دستورالعملی که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد، هزینه چاپ مقاله دانشجویان مشخص شده و اگر کسی خارج از دستورالعمل هزینه ای دریافت کند، تخلف کرده و این موضوع قابل پیگیری است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟