امروز و فردا، تقریبا همه ایران بارانی است

براساس اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه بارش باران رفته رفته در برخی مناطق کشور متوقف می شود، اما بارش ها تا روز شنبه در شمال غرب کشور ادامه دارد.

به گزارش رکنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور به جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

همچنین در برخی نواحی استان های خوزستان، جزایر شمال خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا چهارشنبه 25 فروردین 1400 بارش ها به تدریج در نوار غربی کاهش پیدا خواهد کرد. روز پنجشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش های پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز جمعه نیز در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده روی می دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟