پیشنهاد یک دورهمی شیرین و جذاب برای تعطیلات عید + فیلم
حجم ویدیو: 46.52M | مدت زمان ویدیو: 00:06:23

بیاییم با ما همراه شوید برای یاد گرفتن پخت دو شیرینی ساده و ارزان . روزالین مهدی پور به ما یاد می دهد که چگونه گام های اول برای شیرین پختن را برداریم و در این روزهای عید, خانوادگی دورهم شیرینی بپزیم و  بخوریم و لذتش را ببریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا,شاید دورهمی فامیلی نداریم ولی می توانیم دورهمی هایی در کانون خانواده  داشته باشیم. مثلا اینجا ما در این  گزارش به شما یک راه جذاب و دوست داشتنی برای دورهمی های خانوادگی پیشنهاد می دهیم. آنهم شیرینی پختن است. نگویید بلد نیستم ؛ به راحتی یاد بگیرید و لحظات متفاوت برای خود شکل بدهید .لحظه هایی که در آن .. بخندید و شیطنت کنید و سرخوش و پرانرژی شوید.

بیاییم با هم چند دقیقه همراه باشیم و یاد بگیریم که یک شیرینی ساده و ارزان بپزیم.  روزالین مهدی پور به ما یاد می دهد که چگونه گام های اول برای شیرین پختن را برداریم و اصلا برای عید امسال خودمان برای خودمان شیرینی های خوش عطر و طعم بپزیم و بخوریم و لذتش را ببریم.

طرز پخت شیرینی فرانسوی

مواد لازم:

کره: 250گرم

پودر قند: 125 گرم

زرد تخم مرغ: دو عدد

وانیل: یک چهارم قاشق خوری

آدر سفید: 350 گرم

ابتدا کره را در به دمای محیط می رسانیم تا در دمای معمولی شل شود.

پودر قند را روی آن الک می کنیم و با کره مخلوط می کنیم.

زرده های تخم مرغ را به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم.

وانیل را به آن اضافه کرده و آدر سفید را روی آن الک می کنیم.

خمیر که جمع شد دیگر احتیاج به ورز ندارد و فقط باید آن را در کیسه در یخچال یا فریزر بگذاریم تا شوک دما به آن داده و بتوانیم خمیر را به هر شکلی که می خواهیم در بیاوریم.

پس از آن که خمیر سفت شد آن را وردنه صاف کرده و با کاتر شکلی آنها را در سینی فر می گذاریم. شیرینی ها باید 148 درجه سانتیگراد و در 20 دقیقه بماند. وقتی سینی را بیرون آوردید و شیرینی ها به آن نچسبید یعنی شیرینی ها پخته اند.

تزئین شیرینی

اگر تزئین های مختلفی به این شیرینی بدهیم می توانیم چند مدل شیرینی برای عید خانواده داشته باشیم. مثلا اگر بین دو شکل مارمالاد باشد، شیرینی آلمانی می شود برای سر سفره هفت سین. می توانیم روی شیرینی ها شکلات آب شده بریزیم یا خاک قند بپاشیم تا 3 نوع شیرینی داشته باشیم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 672043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟