استاندار تهران : کمتر مسافرت بروید / ورود به تهران آزاد است

استاندار تهران گفت: مردم کمتر به مسافرت بروند تا وارد پیک بعدی کرونا نشویم.

به گزارش رکنا ، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه وزیر کشور با استانداران با بیان این که خواهش من از مردم این است که از فرصت تعطیلات کمتر برای مسافرت استفاده کنند تا وارد پیک بعدی نشویم اظهار کرد: رفتن به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است، اما سایر شهر‌ها محدودیتی ندارد در بعضی از استانهاممکن است فقط یک شهر نارنجی باشد پس ورود به همان شهر ممنوع است و باید از کمربندی آن استفاده شود.

وی با بیان این که در کمیته امنیتی اجتماعی ستاد مقابله با کرونا دستور العملی برای سفر‌های ضروری به فرمانداری‌ها صادر شده است، تصریح کرد: افراد دلایل خود را برای مسافرت به شهر‌های ممنوع اعلام می‌کند و فرمانداری‌ها پس از بررسی اجازه سفر را می‌دهند. معیار‌های بررسی، کار‌های اداری حقوقی بازرگانی، درمانی و سرکشی به بنگاه‌های اقتصادی است. افراد پس از ارائه دلایل خود، به فرمانداری می‌توانند برگه عبور بگیرند. البته این اجازه بسیار بسیار محدود است و فقط برای تعطیلات عید نیست، زیرا در این تعطیلات کار اداری تعطیل است.

وی درباره شرایط استان تهران نیز خاطرنشان کرد: وضعیت استان تهران زرد بوده و امکان ورود به تهران وجود دارد البته توصیه ما این است که مردم تهران سفر نروند و ما مکان‌های گردشگری را با رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته ایم و به اطلاع مردم می‌رسانیم تا مردم به جای سفر از اماکن دیدنی تهران استفاده کنند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟