تعیین تکلیف ۲۵ پرونده مزاحمت شغلی

به گزارش رکنا ،  سید علی مفاخریان با اعلام این خبر گفت: در این کمسیون، پرونده‌های حقوقی مزاحمت‌های شغلی بررسی و تصمیمات جداگانه‌ای در خصوص این مشاغل اتخاذ شد‌‌.

وی با بیان اینکه مزاحمت‌های شغلی اصناف مربوط به ارائه دهندگان خدمات خودرو و ضایعات فروشان بیشترین موارد بررسی شده در این کمسیون بود، گفت: پس از بررسی دقیق پرونده‌ها اعضای کمسیون نسبت به صدور رای تعطیلی یا تمهید واحد صنفی اقدام کردند.

مفاخریان در پایان تصریح کرد: کمسیون نهایی بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با حضور زهرا صدراعظم نوری ، رییس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران و مدیران و کارشناسان مرتبط صبح امروز در دبیرخانه کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون‌شهرداری‌ها برگزار شد.

زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر نیز در این کمسیون با تاکید بر لزوم ساماندهی صنف باربری در سطح شهر گفت: فعالین در این صنف به ویژه در منطقه ۱۲ و ۱۶، برای ادامه فعالیت خود باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی درباره ساماندهی صنف کارواش‌ها در سطح شهر تهران هم اظهار کرد: کارواش‌های فعال در سطح شهر باید ملزم به اتصال سیستم فاضلاب خود به شبکه اگو شهری شوند. بنابراین کارواش‌هایی که در مناطق فاقد شبکه اگو هستند هم باید در مهلت مقرر به شبکه اگو وصل شوند و در غیر این‌صورت تعطیل خواهند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 669480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟