برگزاری آزمون وکالت در 22 اسفندماه

آزمون وکالت بنا به اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور در 22 اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش رکنا، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور، امروز چهارشنبه اطلاعیه ای صادر کرد که تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ را تشریح می کند.

بنابر این اطلاعیه فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، کارت شرکت در آزمون از روز سه­ شنبه ۹ اسفند بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

درخصوص بند ۶ (معلولیت) چنانچه متقاضی خواستار اعمال بند فوق می‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه رفع نقص نماید تا اقدام لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.

همچنین متقاضیانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به دریافت مدرک تحصیلی و اسکن آن در زمان ثبت نام در درگاه اینترنتی سازمان سنجش نشده­اند، ضرورت دارد در صورت قبولی در کانون انتخابی مدارک مورد نظر را به کانون مربوط ارائه دهند.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۹ اسفند بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه ۱۵ اسفند تا شنبه ۱۶ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

همه متقاضیان این آزمون هم لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟