کرونا جان  ۹۳ ایرانی دیگر را در ایران گرفت / مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۶۰ هزار نفر گذشت

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از کرونا در ایران را تا امروز دهم اسفندماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۴ نفر از آنها بستری شدند گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۶۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۷۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند افزود: سه هزار و ۷۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۰ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری تاکید داشت : در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟