تشدید محدودیت‌ کرونایی از فردا در خوزستان / جریمه یک میلیون تومانی در انتظار متخلفان

منصور جمشیدی عصر روز شنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد: جریمه ۱۰ میلیون ریالی شامل خودروهایی می‌شود که به شهرهای قرمز ورود و خروج داشته و یا در ساعت ۲۱ تا چهار صبح تردد می‌کنند.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه برابر مصوبات نشست استانی ستاد مدیریت کرونا، اعمال قانون و کنترل ما با شدت بیشتری انجام می‌شود افزود: از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تردد خودروها در تمامی شهرهای خوزستان ممنوع است و مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در این ساعت تردد نداشته باشند.

ورود و خروج خودروها از شهرهای قرمز به دیگر شهرها ممنوع است

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج خودروها از شهرهای قرمز به دیگر شهرها ممنوع است و ماموران ما و دوربین‌های جاده‌ای برابر قانون این خودروها را جریمه کرده و روزانه این جرایم توسط پیامک به آنها ارسال خواهد شد. البته آن دسته از رانندگانی که خودرو خریداری کرده ولی سند به نام مالک قبلی است، پیام برای آنها ارسال نمی‌شود.

وی افزود: پلیس خدمتگزار مردم است و امیدوارم فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم بیشتر رعایت شود تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.

جمشیدی ادامه داد: روزانه برای بیش از ۲ هزار خودرو در خوزستان اعمال قانون می‌شود که امیدواریم در روزهای آینده با کمتر شدن ترددها، شاهد کاهش این آمار باشیم.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که وضعیت هشدار دهنده‌ای است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟