حضور دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اجباری شد

کرونا با محدودیت هایی که آذرماه اعمال شد کاهش پیدا کرد و با وجود تمام تذکر و هشدارهای شروع پیک چهارم کرونا معاون دانشجویی دانشگاه امیر کبیر می گوید که دانشجویان باید برای گذراندن دروس عملی در دانشگاه حضور یابند.

به گزارش رکنا، سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره برگزاری دروس عملی دانشجویان این دانشگاه در ترم آینده اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر دروس عملی برای دانشجویان در اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ به صورت فشرده و حضوری برگزار خواهد شد.

او افزود: معاونت آموزشی حضور دانشجویان را در ترم آینده برای گذراندن دروس عملی فراهم کرده و ما هم در قالب معاونت دانشجویی دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان را فراهم کرده ایم تا از این نظر مشکلی نداشته باشند.

خرسندی تصریح کرد: برخی از دانشکده‌ها به صورت دوره‌ای دروس عملی ترم آینده را برای دانشجویان شروع کرده اند و به همین ترتیب دانشکده‌های دیگر همین روند را تا چند روز آینده آغاز می‌کنند و جای هیچ نگرانی نیست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه در کارشناسی ارشد و دکتری درسی به نام آزمایشگاه وجود ندارد، تاکید کرد: آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها مختص به دوره کارشناسی است و در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بیشتر شامل پروژه‌های منفرد و فردی می‌شود که دانشجویان آن‌ها را انجام می‌دهند و دروسی که نیاز به حضور افراد در دانشگاه بود با دریافت اسکان توانسته اند از تابستان ۹۹ در دانشگاه حضور یابند و تکالیف خود را انجام دهند.

خرسندی در پایان یادآوری کرد: با اخذ مجوز از ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را به دانشجویان تحصیلات تکمیلی داده ایم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها حضور یابند تا برای گذراندن دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی مشکلی نداشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟