بهروزی فر : ایران یکی از قطب های سایبری دنیاست / جنگ های امروزی سایبری است

حمله سایبری در دنیای امروز یکی از جنگ های پنهان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروزه دیگر جنگ ها رویارو یا با خمپاره و موشک نیست. جنگ های واقعی امروز به حمله های سایبری ختم می شود. ایران هم در این میان دست روی دست نگذاشته و به تکنولوژی سایبری برای دفاع مقدس دیگر دست یافته و در مقابل این حمله ها که دست به دست تحریم ها داده و سنگینی آن روی شانه های ملت ایران است، مقاومت می کند. خلیل بهروزی فر، فرماندار سابق تالش، کارشناس ارشد مدیریت دفاعی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا با اشاره به مقاومت سایبری ایران، تاکید کرد: جنگ های سایبری متداول است و خیلی از کشورها امروز از این فناوری استفاده می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ما تکنولوژی سایبری برای مقابله با این حمله را در کشور داریم؟ افزود: صد در صد. ایران یک قطب در حوزه سایبری است. در دنیا مدعیان حوزه سایبری زیاد بوده و ایران نیز به موازات آنها در دفاع سایبری قرار گرفته است.

به زودی مسببان تحریم ها مقابل ایران زانو می زنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم. دستاوردهای این انقلاب بی شمار است به ویژه در حوزه علم و فناوری و ابداعات و اختراعاتی در بعضی از حوزه های تکنولوژی سایبری، دفاعی و... در ردیف کشورهای دوم و سوم جهان که مدعی بودند قرار گرفته ایم. علیرغم تحریم های ظالمانه ای که بر ما روا داشتند، ایران پویایی و ایستایی خود را به دست آورده است. ایران ما سربلند و سرافراز است و ما مردمانی شریفی داریم که در هیچ کجای دنیا چنین ملتی ندارند. ما جوانانی داریم که متعهد به نظام، دارای توانمندیهای علمی بسیار بالا و استعدادهای درخشان هستند. امیدواریم با این سرمایه عظیم اجتماعی و جوانان بااراده و باانگیزه در آینده نه چندان دور نه تنها تحریم ها را خنثی کنیم بلکه آنهایی که مسبب تحریم شدند در مقابل ایران بزرگ زانو بزنند.

خلیل بهروزی فر با اشاره به تکنولوژی های پیشرفته ایران تاکید کرد: تکنولوژی سایبری، علم و فناوری، دفاعی، و... از جمله تکنولوژی های پیشرفته ایران است. جوانان دانشمند ما در حوزه های دانش بنیاد در دنیا درخشیده اند. امروز آمریکایی ها و رژیم اشغالگر قدس اگر از این قدرت ایران آگاهی نداشت یا احساس می کرد ایران به این تکنولوژی ها دست نیافته، قطعا دست به کار می شدند و مانند عراق، یمن، افغانستان و کشورهای دیگر با ایران رفتار می کردند. کشورهایی که زن و مرد، کودک و پیرشان زیر چکمه های استکبار جهانی له می شوند و زیرساخت های کشورشان از بین می روند. نشان و هدف این کشورها ایران است اما از قدرت ایران می ترسند . آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
پریسا هاشمی
آیا این خبر مفید بود؟