۱۰۱ مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند / بهبودی بیش از یک میلیون نفر از بیماران

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، دکتر سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت- آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز سیزدهم دی ماه اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با گفتن از اینکه از دیروز تا امروز ۱۳ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۳ نفر از آنها بستری شدند گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴ هزار و ۳۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند افزود: ۴۹۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۷ میلیون و ۷۲۳ هزار و ۳۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری تاکید داشت : در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟