پرستار  اهل خاش :  دولت فکر کادر درمان کرونایی باشد / کاش مردم ماسک بزنند و رعایت کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، 30 آذرماه ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است، یکسالی می شود که پرستاران بدون خستگی، منت و پاداش برای سلامتی ما مبارزه می کنند، خواهش آن ها از ما این است که مواظب خودمان باشیم، ماسک برنیم، نکات بهداشتی را رعایت کنیم، خسته نشویم و تا رفتن کرونا مبارزه کنیم.

به  روز پرستار رسیده ایم و ما پای صحبت پرستاران می نشینیم.

 علی هاشمی یکی از کادر درمان  بخش کرونایی ها و فوریت های پزشکی یکی از بیمارستان های خاش چنین از این روزهای کرونایی ، آرزوها و خواست هایش از دولت گفت.

آرزویی که سال قبل و پیش از شیوع کرونا داشتید چه بود؟

آرزو داشتم که سال آینده ازدواج کنم، اما شیوع بیماری کرونا مانع از این اتفاق شد.

الان و در این روزهای کرونایی بزرگترین آرزویتان چیست؟

در این روزها بزرگترین آرزویم این است که هرچه زودتر بیماری کرونا را شکست بدهیم و همه چیز به حالت عادی بازگردد و دیگر آرزویم این است که هر چه زودتر واکسن کرونا تولید شود.

درخواست شما از دولتمردان چیست؟

تنها درخواست ما از دولت این است که به فکر قشر زحمت کش پرستاری و سایر کادر درمان باشد و به همه مردم و کسانی که از کرونا آسیب دیده اند را با ارائه بسته های معیشتی حمایت کند.

غم انگیزترین خاطره تان در این روزهای کرونایی چیست؟

در مورد خاطره غم انگیز باید گفت که شیوع بیماری کرونا پر از خاطرات غم انگیز است، غم انگیزترین خاطره مان این است که بعضاً می بینیم عضوی از یک خانواده جلوی چشم سایر افراد دارد پرپر می شود و از طرفی کاری هم از دست کادر درمان برنمی آید.

احساسی ترین خاطره تان در این روزهای کرونایی چیست؟

احساسی ترین خاطره ام این است که وقتی خانواده ای را می بینیم پشت درهای بیمارستان در حال دعا و مناجات خوانی هستند.

بهترین خاطره تان در این روزها چیست؟

بهترین خاطره ام زمانی است که می یبنم تعدادی از افرادی که کرونا می گیرند بهبود پیدا می کنند و به آغوش گرم خانواده بر می گردند و این واقعاً پرستاران را خوشحال می کند.

جمله ای که می خواستید به بیماری بگویید و نگفتید چه بود و چرا؟

اگر یک بیمار ماسک می زد و به دقت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کرد به این بیماری مبتلا نمی شد، بعضی اوقات واقعاً دیر است به افراد و بیماران یکسری نکات را بگوییم و خیلی از افراد به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی جان خود را از دست می دهند.

جمله ای تاثیرگذار که از بیماری کرونایی شنیدید چه بود؟

بیماری می گفت اگر یک بار دیگر سالم شوم، خودم و خانواده ام مغرور نمی شدیم و به همه نکات بهداشتی به دقت عمل می کردیم.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟