خبر خوب / با دستور شریعتمداری ، محسن مدهنی در پتروشیمی خوزستان مشغول به کار می شود

به گزارش رکنا ، حامد شمس، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حساب کاربری چنین نوشت : دیدن شرایط تلخ #محسن_مدهنی قهرمان کشتی نوجوانان جهان همه ما را شوکه و متاثر کرد.

با این حال خوشحالم که با دستور #محمد_شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از او در یکی از واحدهای پتروشیمی خوزستان دعوت به همکاری شد.

photo_2020-11-26_17-47-20

گفتنی است ،چندی پیش فیلم دستفروشی محسن مدهنی کشتی گیر و فرنگی کار خوزستانی و قهرمان کشتی فرنگی جهان بازتاب گسترده ای در بین کاربران در فضای مجازی داشت.

محسن مدهنی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در اندیمشک دستفروشی می کند. او در این ویدئو از مسئولان شهرداری می خواهد به وی اجازه دهند تا با دستفروشی در گوشه خیابان کسب درآمد داشته باشد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی و فن اصیل مشک سقا می‌گوید از‌ بیکاری و اجبار، به شغل دست فروشی در اندیمشک‌ روی آورده و حالا با برخورد عوامل اجرائیات شهرداری مواجه شده و ناچار به جمع کردن بساط خود شده است!

سوابق ورزشی محسن مدهنی

از جمله سوابق وی حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی ایران و کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی است. او در وزن ۵۸ کیلوگرم در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان به مدال طلای رقابت‌های جهانی یونان ۲۰۱۷ دست یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 632651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟