محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش رکنا ، علیرضا قدمی با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۶ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران به هموطنان توصیه کرد: از سفر به این استان جدا خودداری کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 622894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟