تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا از مرز ۵۰۰ نفر در کرمانشاه گذشت

کرونا / به گزارش رکنا، مهدی محمدی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۰ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۷۶۳ نفر رسید و هم‌اکنون ۵۰۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۵ هزار و ۷۴۶ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر است که از این تعداد چهار مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه و در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، پاوه و گیلانغرب نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۳۶ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان ۱۳ هزار و ۴۲۳ نفر بستری و ۱۲ هزار و ۲۸۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۹۳ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟