تمدید ثبت نام دانشگاه پیام نور تا ۱۴ مهرماه

به گزارش رکنا ، محمد فدائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از تمدید زمان ثبت‌نام مقطع کارشناسی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تصمیم سازمان سنجش و آموزش عالی کشور، زمان ثبت‌نام دانشگاه پیام نور تا ۱۴ مهرماه تمدید شد.

وی افزود: علاقه مندان جهت ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور تا تاریخ ۱۴ مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به شروع کلاس‌های داوطلبانی که جدیدا ثبت‌نام نموده‌اند نیز اشاره کرد و بیان داشت: شروع کلاس‌های ورودی‌های جدید بلافاصله پس از اعلام اسامی از سوی سازمان سنجش و پس از تشکیل پرونده فیزیکی آنها آغاز خواهد شد.

فدائیان یادآور شد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن کسب و کارهای دانشجویان و اولیای آنها دانشگاه تسهیلات ویژه‌ای را با کارمزد بسیار پایین برای آنها در نظر گرفته که دانشجویان عزیز بدون دغدغه شهریه به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به اعطای تسهیلات دانشجویی برای خرید لپ تاپ و گوشی موبایل هوشمند نیز اشاره کرد و گفت: با مجازی شدن کلاس‌های دانشگاه و برای دسترسی همگان به کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه کارت خرید به دانشجویان خود اعطا می‌کند تا هیچ دانشجویی به‌دلیل عدم داشتن امکانات از تحصیل محروم نشود.

گفتنی است؛ دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های بزرگ استان است که بیش از ۹ هزار دانشجو در آن تحصیل می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 611438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟