وزیر ارتباطات بگوید چرا "شاد" هنوز رایگان نیست / اینترنت رایگان معلمان در وضعیت بلاتکلیف

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، به تازگی، مدیرکل فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفته است که اجرای طرح رایگان شدن اینترنت شاد صرفا بر عهده وزارت ارتباطات و اپراتور‌های تلفن همراه است. مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پروش شهر تهران در گفت و گو با رکنا به این پرسش که کی دانش آموزان به امکانات آموزشی لازم دست پیدا می کنند؟ و چرا هنوز شاد رایگان نشده است؟ پاسخ داد.

وزیر ارتباطات پاسخ دهد

ثقفی گفت: این سوال را باید وزارت ارتباطات پرسید که چرا اینترنت را ارائه ندادند. آنها باید پاسخ بدهند که چرا با وجود اینکه رییس جمهور، در جلسه هیات دولت مطرح کردند که امکانات شاد برای دانش آموزان رایگان باشد، رایگان نشده است.

معلمان همچنان منتظر اینترنت رایگان

وی افزود: البته بنده اطلاع دارم که این تصمیم پابرجا است ولی هنوز محقق نشده است. تصمیم این است که برای معلمان و دانش آموزان، اینترنتی که محدود به استفاده از شاد است، رایگان شود. ما منتظریم مقدمات آن فراهم شود. اما اینکه کی این مقدمات فراهم می شود، آموزش و پروش اطلاعی ندارد. وزارت ارتباطات می داند. ما فقط پیگیری می کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اشاره کرد: شاد اتفاق بزرگی است. آن را کوچک نشماریم. زیرا می تواند مشکلات بزرگی را در آموزش حل کند.
همچنین، ثقفی در خصوص دانش آموزانی که دیر ثبت نام کرده اند و نتوانسته اند از مدرسه کتاب تهیه کنند، گفت: تمام کتاب ها تحویل مدارس شده است و حتما باید به دانش آموزان رسیده باشد. ایم مربوط به دانش آموزانی که دیر ثبت نام کرده اند هم می شود. هر مشکلی در این زمینه را با خط تلفنی 88964006 تماس بگیرند و مطمئن باشند که بلافاصله رسیدگی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟