افزایش نگران کننده آمار کرونا در تهران + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09

به گزارش رکنا، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ بیمار جدید کرونایی در بخش های عادی و ۸۹ بیمار هم در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های تهران بستری شده اند.

آمار اخبار از کرونا در 24 ساعته گذشته

سیماسادات لاری - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان ، بهبودیافتگان از کروناویروس در ایران را تا امروز ( شانزدهم تیرماه ) اعلام کرد.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ۱۶ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۸ مورد بستری شدند گفت : مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۳ هزار و ۵۱ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید داشت : خوشبختانه تا کنون ۲۰۴ هزار و ۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.▫️ ۳۲۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون یک میلیون و ۸۲۰ هزار و سه آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری خبر داد : استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟