کلاس ها در سال جدید تحصیلی 3 روز مجازی و 3 روز حضوری برگزار می شود / شهریه ها مدارس غیردولتی عودت داده نمی شود

مدارس/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شیوع کرونا سال تحصیلی را در ایران و جهان متشنج کرد. اما دانش آموزان در سال جدید تحصیلی با اقدامات و تصمیمات جدید سرکلاس خواهند رفت. قرار است که از اول تا 15شهریور ماه مدارس بازگشایی شوند و دانش آموزان با شرایط خاص سرکلاس حاضر شوند. این در حالی است که پنجشنبه ها نیز مدارس تعطیل نخواهد بود. حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: جزئیات این طرح هفته آینده به مدارس سراسر کشور ابلاغ می شود. باید ببینیم چه درس هایی را حضوری اعلام کنیم و چه درس هایی در بستر مجازی برگزار شود.

تامین سیستم سرمایشی در مدارس گرمسیری

سیستم های گرمایشی کلاس های استان های جنوبی و گرمسیر نیز تامین خواهد شد. مهرالله رخشانی مهر، رئیس سازمان توسعه و تجهیزات وزارت آموزش و پرورش در این مورد گفت: 90 میلیارد تومان تخصیص و به استان ها ابلاغ شده تا سیستم های سرمایشی مدارس در مناطق گرمسیر تامین شود.

تکلیف شهریه های مدارس غیردولتی روشن شد

شهریه ها به ویژه شهریه مدارس غیردولتی جای سوال بسیاری از والدین بود که مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس غیردولتی تکلیف آنها را روشن کرده و گفت: شهریه ها عودت داده نمی شود. اما مدارس غیردولتی باید شهریه فوق برنامه های غیردرستی را به خانواده ها برگرداند. اگر این مدارس این مبلغ را به خانواده عودت نکرد، از شهریه سال آینده کم خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 580366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟