سیگاری ها بخوانند /  آنچه سیگار بر سر زیبایی و پوست شما می آورد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در بیشتر موارد ، افراد سیگاری نسبت به سن واقعی خود پوستی پیرتر دارند. سیگار کشیدن اغلب ظاهر فرد را تغییر می دهد. پوست اغلب  سیگاری ها خشک است. افراد سیگاری اغلب پوست تیره ای زیر چشم دارند که باعث می شود پیرتر از حد معمول ظاهر شوند.

لکه های سنی در افرادی که سیگار می کشند بسیار رایج است. در حالی که این لکه ها ممکن است در هر کسی به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد شود ، اما در افرادی که سیگار می کشند رایج است.

 پوست ناهموار

رگ های خونی از سیگار کشیدن متاثر می شوند. از این رو تأمین اکسیژن به بقیه بدن مختل می شود. بنابراین ، مواد مغذی ضروری توسط این مشکل به طور مساوی توزیع نمی شوند. به همین ترتیب ، ممکن است در سن و سال که هنوز مصرف کنندگان سیگار جوان هستند تغییراتی در رنگ پوست ایجاد شود. نیکوتین می تواند  ناهماهنگی پوست  ایجاد کند.

چین و چروک های غیرمعمول پوست

مواد شیمیایی زیادی موجود در تنباکو وجود دارد. بیشتر این مواد شیمیایی سرطان زا هستند و می توانند باعث سرطان شوند. شناخته شده است که برخی از این مواد شیمیایی بر  کلاژن  که از اجزای اصلی پوست است  تأثیر می گذارد. شایان ذکر است که قرار گرفتن در معرض دود دست دوم نیز می تواند به آسیب پوستی منجر شود. در بیشتر مواقع ، افراد سیگاری دارای پوستی  پر از چین و چروک هستند.

روی بعضی از لب ها خط و چین و چروک ایجاد می کنند. مواد شیمیایی موجود در تنباکو به دلیل آسیب رساندن به الیاف پوست در ناحیه اطراف دهان تأثیر می گذارد.

افتادگی پوست

اثرات سیگار کشیدن را می توان در هر قسمت از بدن احساس کرد. وقتی کلاژن  آسیب می بیند ، افتادگی  قابل توجهی ایجاد می کند. در بیشتر موارد ، این تأثیرات در قسمت های بالای بازو و پستان تجربه می شوند.

 آسیب به لثه ها و دندان ها

بیشترین اثرات سیگار کشیدن شامل دندانهای زرد است. افراد سیگاری مشکلات دهانی مختلفی مانند بوی بد دهان و بیماری های لثه را تجربه می کنند. برخی از آنها به دلیل سیگار کشیدن دچار ریزش دندان می شوند.

انگشتان دست و ناخن ها  سیگاری ها لکه دار است. خوشبختانه ، وقتی فرد سیگار را ترک می کند ، تغییر رنگ می تواند محو شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟