۵٧  مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در ایران جانباختند/ شناسایی ٢٢٨٢ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

آمار کرونا / به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، کیانوش جهانپور- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، جانباختگان و بهبودیافتگان از کروناویروس را تا دهم خرداد ماه اعلام کرد.

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از دیروز تا امروز ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد گفت : از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و ١٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

جهانپور با اعلام این خبر که مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ٧٣۴ نفر رسید. افزود :خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ٢۵٣٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است ادامه داد : در حال حاضر، استان های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 572408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟