این پیرزن تهرانی فضای سیاسی توییتر را بهم ریخت / اشک هایی که شمرده نشد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 8.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، کرونا ویروس هنوز جان شهروندانمان را تهدید می کند و دائم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا این درخواست از مردم بیان می شود که مسائل بهداشتی را رعایت و تا جایی که می توانید از خانه خود بیرون نیایید اما در این بین سالمندی در یکی از خیابان های کلانشهر تهران، غمگین و خسته روی ویلچر خود نشسته است.

دیگر از کرونا ترسی ندارد. در عمق چشم هایش قطره های اشک حلقه بسته و کنار دستش تمام دارایی او که چند کیسه ای بیشتر نیست، قرار دارد. وقتی از او می پرسند که مادر چرا اینجا هستی؟ داغش تازه می شود و از دختر بزرگش می گوید که مدتی قبل او را از خانه بیرون کرده است.

بعد به دختر بعدی که می رسد باز مهر مادرانه اجازه نمی دهد که از او بد بگوید و حتی اذعان می کند که برایش دختری خوبی بوده است اما این روزها به دلیل پسر و همسرش مجبور شده تا او را از خانه بیرون بیاندازد.

حال خبری از اینکه بر سر این پیر زن 80 ساله چه آمده در دست نیست بلکه فقط دیروز کاربران توییتر و فضای مجازی، فیلم پیرزن را منتشر و درباره آن صحبت های زیادی کردند. برای مثال یکی از آنها گفت: برای انتشار این فیلم ناراحت نیستم اما اگه باعث آزردگی دل شخصی می شوم به صورت قلبی از او عذرخواهی می کنم. این وضعیت حق هیچ مادری نیست. اگه این کاراکتر رو دارین به خودتون بیایین. پیری در انتظار همه ماست اگه شانس زندگی کردن رو داشته باشیم.

در این بین مرد دیگری نیز فیلم پیرزن را توییت کرده و می نویسد: نسل ما خیلی وقت پیش باید منقرض می شد، چراکه اگر همینجوری وضعیت پیش برود بچه های ما کله ما را خواهند کند و در سرویس بهداشتی می اندازند.

در پایان باید بگوییم که مادران و پدران حق زیادی بر گردن تک تک ما انسان ها دارند که حتی باید قدر بدترین آنها را نیز دانست و برایشان احترام قائل بود چرا که بر اساس هر باوری زمین روزی اعمال ما را تلافی خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟