لحظه به لحظه عملیات خطرناک در تاریکی دنا / مرد گمشده را با صندلی پایین آوردند + فیلم
حجم ویدیو: 7.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ساعت 17 و 30 دقیقه روز پنجشنبه با مرکز کنترل معاونت امدادونجات هلال احمر تماس گرفته و اطلاع داده شد که مردی در دیواره های درب کلات سادات محمودی شهرستان دنا گرفتار شده است .

یک تیم تخصصی دیواره نوردی واکنش سریع معاونت امداد ویک تیم کوهستان دنا با ترکیب علی عزیزی مصطفی محمدپور ناصر احمدی نصراباد وسید جواد هادی اصل مهدی پورابراهیم یاسر رسولی وفرجی با یک دستگاه خودروی کمکدار با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.

بعداز طی مسیر درشیبهای تند ساعت 22 و 30 دقیقه امدادگران خودرابه محل حادثه رساندند وبعداز ارزیابی محیطی در شب،اقدام به ایجاد سه کارگاه وفضای معلق کردند که درنهایت موفق شدند در ساعت 2 و 30 دقیقه صبح فرد گرفتار که مرد 25 ساله ای به نام باقر بود  توسط صندلی نجات به منطقه امن منتقل شد.

محمد کبادی - رئیس امداد و نجات کوهستان هلال احمر در گفت و گو با رکنا تاکید کرد : با توجه به ممنوعیت تردد و رعایت پروتکل های فاصله اجتماعی در این فصل ، عده ای از افراد با توجه به اینکه فصل بهار است و رویش گیاهان و رویش قارچ در مراتع و مناطق بکر طبیعت شاهد هستیم. افراد مراجعه می کنند و معمولا تیم های امداد و نجات را با دشواری زیادی مواجه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟