کدام پرستاران در اولویت استخدام قرار می گیرند؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، قراردادهای 89روزه ای با پرستاران بخش کرونا بسته شده است. قراردادهایی که پرستاران بیکار مجبور به امضای آن شدند تا بتوانند حقوقی حتی برای کمتر از سه ماه داشته باشند. از سوی دیگر برخی پرستاران با تشویقی های 16 تا 30 هزار تومانی برای یک ماهه کار در بخش کرونایی روبرو شدند.

کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: در اسفندماه 10هزار نفر به کار گرفتیم که از محل آزمونی که در آبانماه برگزار شد 2200 نفر را استخدام خواهیم کرد. البته از محل مجوزهای سابق نیز 3هزار نفر استخدام می کنیم حتی اگر حداقل نمره قابل قبول را کسب کرده باشند. بیش از 2هزار نفر از تعداد 3هزار نفر پرستار خواهند بود. افرادی که با قراردادهای 89روزه در بخش کرونا کار می کنند نیز در مرحله استخدام اولویت قرار می گیرند و امتیاز ویژه ای برای آنها در نظر می گیریم.

تقوی نژاد درباره تشویق های 16 تا 30 هزار تومانی گفت: ما نمی گوییم همه پرسنل بیمارستان باید تشویقی برابری بگیرند اما تشویقی های هزار تومانی هم نباشد باشد. اعتباراتی که قرار گرفته مبتنی بر این بود که افرادی که به طور مستقیم در بخش های کرونا خدمت می کنند در اولویت پرداخت تشویق قرار گیرند. رئیس جمهور نیز تاکید داشت حدود 200میلیارد تومان به عنوان پاداش به پرسنل بخش کرونا پرداخت شود. ممکن است بی سلیقگی هایی وجود دارد. قطعا اعداد هزار تومانی در شان همکاران ما نیست و باید شئونات آنها حفظ شود. افرادی که با اینگونه تشویقی ها مواجه شده اند را به ما معرفی کنید تا پیگیری کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟