رسیدی که برق از سر مشتری بانک پراند ! +فیلم
حجم ویدیو: 5.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش رکنا، مرد اهل ایندیانا آمریکا هرگز نمی‌توانست عدد مبلغ پولی را که در رسید بانکی می‌دید باور کند. " چارلز کالوین " که روز شنبه برای برداشت ۲۰۰ دلار از حسابش به ATM بانکی مراجعه کرده بود پس از گرفتن رسید ناگهان متوجه پول زیادی شد که در حساب بانکی اش موجود بود.

چارلز که یک آتشنشان داوطلب در نیو شیکاگو است در حالی که انتظار داشت تنها مبلغ ۱۷۰۰ دلار بابت حقوقش به حساب او واریز شده باشد، اما متوجه واریز ۸ میلیون دلار به حسابش شد.

این مرد که نمی‌توانست عددی را که در رسید بانکی می‌دید باور کند چند بار اقدام به دریافت موجودی از حساب بانکی اش کرد، اما هر بار مبلغ ۸ میلیون دلار در رسید درج می‌شد. چارلز در این باره به یکی از رسانه‌های محلی آمریکا گفت: «من برای برداشت ۲۰۰ دلار به ATM مراجعه کرده بودم. هنگامی که ۲۰۰ دلار از حسابم برداشت کردم متوجه رقم زیادی شدم که روی ذستگاه خودپرداز ظاهر شده بود. ابتدا فکر کردم که تاشکال از خودپرداز است و به همین دلیل چند بار دیگر موجودی حسابم را چک کردم، اما در کمال تعجب هر بار همان مبلغ را به من نشان می‌داد.»

چارلز روز دوشنبه هنگامی که با بانک تماس گرفت متوجه شد که مبلغی که اشتبا‌ها به حسابش واریز شده برداشت شده است. او پس از چک کردن حسابش متوجه شد که همان مبلغ حقوق ماهیانه اش که ۱۷۰۰ دلار بود در حساب باکی اش موجود است.

او ادامه داد: «نوعی ضد حال است. وقتی برای مدتی کوتاه احساس میلیونر بودن می‌کنی، اما دوباره آن را از دست می‌دهی.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟