روزانه 200 نقطه از شهر تهران ضدعفونی می شود

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، در ابتدای ورود کرونا به ایران و تهران مسئولان ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا اعلام کردند، به ضدعفونی کردن شهر نیازی نیست اما با گذشت چند روز شهرداری ها به ضدعفونی کردن شهر اقدام کردند. شهرداری تهران نیز از این قاعده مستثنی نبود و بخش اعظم این ضدعفونی بر عهده آتش نشانی تهران بود. مهدی داوری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگاران گفت: از ٨٠ دستگاه سمپاش به صورت کوله پشت، فوگرهای حرارتی و ٧ دستگاه خودرو سنگین و تخصصی ضد عفونی کننده برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی طی ٢٢ روز گذشته استفاده شده است.

او افزود: تمامی پایانه های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ایستگاه های بی آر تی و همچنین محدوده های بیرونی بیمارستان های مورد مراجعه بیماران کرونایی به صورت روزانه ضدعفونی می شوند. ضدعفونی بوستان ها، گرمخانه ها، مراکز و معابر و پمپ بنزین ها توسط آتش نشانان انجام شده است.

داوری با اشاره به این که ضدعفونی روزانه به طور میانگین حدود ٢٠٠ نقطه از شهر تهران توسط ۵۵٠ آتش نشان، تاکید کرد: روزانه حدود ٢١٠ دستگاه خودرو برای برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پایتخت استفاده می شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 553622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟