چرا سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا امروز آمار مبتلایان خراسان رضوی را اعلام نکرد؟ / پاسخ جهانپور + فیلم
حجم ویدیو: 15.63M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  کیانوش جهانپور - سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس  در ایران امروز (26 اسفندماه ) ضمن اعلام تعداد کلی جانباختگان و مبتلایان به کرونا در ایران ، آمار مبتلا شدگان 24 ساعت گذشته دو  لرستان و خراسان رضوی را اعلام نکرد.

وی در پاسخ به خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص علت اعلام نکردن آمار مبتلایان در 24 ساعت گذشته در  استان خراسان رضوی  چنین گفت: ما بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت، آمار هر استان را اعلام می کنیم . تا آخرین دقایقی که آمار برای اعلام به هموطنان جمع آوری می شد استان خراسان رضوی اعلام آماری از تعداد مبتلایان به این ویروس در 24 ساعت گذشته نداشت . این احتمال وجود دارد که موارد جدید ابتلا در یک روز گذشته در این استان نبوده باشد و یا تا دقایقی دیگر نتایج آزمایش مبتلایان به کرونا در این استان ها برایمان ارسال شود و قاعدتا در آمار روز بعد لحاظ شده و اعلام می شود.

به نظر می رسد توضیحاتی که جهانپور در خصوص علت اعلام نکردن آمار خراسان رضوی بیان کرده است در مورد نگفتن تعداد مبتلایان به کرونا در 24 ساعت گذشته در استان لرستان نیز صدق می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟