آمارهای غیررسمی از مبتلایان به کرونا، روان جامعه را نشانه گرفته/ همه فوتی های کشور از کروناویروس نیست + فیلم
حجم ویدیو: 9.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، بر اساس گفته های کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا، استان مازندران یکی از استان هایی است که ابتلا به ویروس کرونا در آن بسیار بالا است یعنی بر اساس آمار روز یکشنبه 18 اسفند ماه تاکنون 620 نفر از هموطنانمان در مازندران بعد از تست های انجام شده تست کرونای آنها مثبت درآمده است.

حال چند روزی است که شاهد این مسئله هستیم که بسیاری از مردم از شهرهای مختلف راهی مازندران شده تا دوران قرنطینگی خود را در سفر به سر ببرند که این مسئله ابتدا به آنها و سپس به جمعیت زیادی از افراد آسیب می‌زند حال با اینکه ممنوعیت ورود و خروج در بعضی از شهرها اعمال شده است اما شاهد آن هستیم که مازندران جزو آنها نیست که همین مسئله باعث می‌شود که آمار تعداد مبتلایان بالاتر برود.

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، درباره این موضوع که با توجه به رشد آماری چشمگیری مبتلایان به کروناویروس در استان های شمالی داشته و از سوی دیگر کمبود تخت بیمارستانی نسبت به تعداد بیماران  آیا بیمارستان صحرایی راه اندازی خواهد شد  گفت:  در سیاست های ما بیمارستان سیار جایی ندارد اما اگر حس کنیم که وضعیت به صورت حاد در آمده حتما هر اقدامی که نیاز باشد انجام خواهیم داد.

ولی در خصوص آمار های بالایی از قربانیان در استان های شمالی که بعضا از سوی  نمایندگان و مسئولان استانی نیز مطرح می شود و  فاصله زیادی با تعداد آمار رسمی از سوی وزارت بهداشت دارد گفت : هر فوتی که در این روزهای رخ می دهد مربوط به کروناویروس نیست . آمارهایی که اعلام می شود درست نیست. بعضی از این آمارهای از سوی افرادی است که سعی دارند علیه روان مردم ایران فضای نامناسب ایجاد کنند...

ادامه گفت‌وگو را در فیلم بالا ببینید.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟