جعفرزاده : پروازها مابین ایران و چین یک روز هم متوقف نشد / فرودگاه های خالی جای خوشحالی دارد  + فیلم
حجم ویدیو: 2.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

پروازهای روزانه از ایران به شهرهای  چین همچنان ادامه دارد. رضا جعفرزاده -سخنگوی هواپیمایی کشوری - در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص علت این پروازها با توجه به حساسیت فعلی که کروناویروس در جهان ایجاد کرده است گفت: پروازهایی که صورت می گیرد باری است. وسایل بهداشتی و پزشکی بارگیری و به ایران آورده می شود.

وی تاکید کرد : روزی که در ستاد ملی مبارزه با کروناویروس دستور توقف پروازها از ایران به چین و برعکس گرفته شد مقرر شد که پروازهای باری ادامه یابد و از همان روز بدون توقف پروازهای باری انجام می گیرد ولی پروازهای مسافربری متوقف شده است.

جعفرزاده در مورد اینکه ، انجام این پروازها با توجه به اینکه کروناویروس بر روی اجسام ساعت ها دوام می یابد و قابل انتقال است چقدر می تواند سلامت جامعه ایرانی را به خطر بیاندازد گفت: این پروازهای با هماهنگی وزارت بهداشت صورت می گیرد و تمام موارد بهداشتی رعایت می شود.

سخنگوی هواپیمایی کشوری ایران در خصوص میزان کاهش پروازهای داخلی و تصاویری که از فرودگاه های خالی ایران کشور منتشر می شود گفت : جای خوشحالی است که مردم به سخنان مسئولان در خصوص متوقف کردن ترددهای بین شهری توجه کرده اند و حتی سفرهای برون مرزی نیز کاهش یافته است . به نظر می رسد تا پایان بحران کرونا نه تنها در ایران که درجهان شاهد کاهش ترافیک پروازی باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 548836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی ابراهیمی
آیا این خبر مفید بود؟