گلایه رانندگان تاکسی از نحوه ضدعفونی خیابان های تهران توسط شهرداری! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 25.26M | مدت زمان ویدیو: 00:03:25

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،تهران پایتخت ایران است و از هر نقطه کشور به این شهر تردد وجود دارد، همین امر ، تهران را آسیب پذیرتر در برابر شیوع کروناویروس می کند. عملیات ضدعفونی مراکز پرتردد و اماکن مختلف شهر تهران توسط نیروهای شهرداری از پایانه های اتوبوسرانی تهران آغاز و حال به شستن و ضدعفونی مراکز تجاری و خیابان های شلوغ شهر  رسیده است .

پس از شیوع کرونا در قم و گسترش آن در کشور شهرداری تهران از همان ابتدا شروع به شست و شوی پایانه های حمل و نقل شهری کرد  که از مهم ترین آنها شست و شو اتوبوس های BRT بود. بعد از پاکسازی ناوگان اتوبوس رانی نیز شاهد حضور ماموران شهرداری برای ضد عفونی کردن مراکز مختلفی مثل پاساژ، بازار و... بودیم.

همچنین اقدام دیگری که توسط شهرداری و نیروی انتظامی انجام شد بحث ضد عفونی کردن خیابان ها به وسیله ماشین های انتظامی بود که به شدت به دلیل نوشته های روی آن ماشین ها(علمیات سرکوب کرونا) خبرساز شد.

در ادامه امروز پنجشنبه 15 اسفند ماه ماموران شهرداری با حضور نیرو های آتش نشانی در منطقه سید خندان حضور یافته تا خیابان ها و ایستگاه های توقف تاکسی را ضد عفونی کنند.

در این بین با توجه به نقطه ای که شهرداری برای ضد عفونی کردن انتخاب کرده بودند شاهد اعتراض از سوی رانندگان تاکسی بودیم . رانندگان تاکسی معترض بودند که به آنها ماسک و مواد ضدعفونی کننده داده نمی شود و معتقد بودند که اینگونه شستشوی شهر اثر بخش نیست و بعد از دو هفته از ورود کرونا به ایران موثر در متوقف کردند انتشار این ویروس در بین شهروندان نیز نمی تواند باشد.

عباس مافی- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 در گفت‌وگو با رکنا  با بیان اینکه  مرحله دوم  شستشو و ضدعفونی شهری در منطقه هفت در حال انجام است گفت : هفته گذشته نیز مناطق پرتردد منطقه را ضدعفونی کردیم و با توجه به میزان مواد ضدعفونی که در اختیار داریم اقدام ضدعفونی مناطق شهری انجام می دهیم .... در فیلم می‌توانید حرف های کامل رانندگان تاکسی و سخنان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 را مشاهده کنید.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟