واریز  ۱۰ میلیارد تومان به حساب معلولان / برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش گروه اجتماعی رکنا،  دکتر وحید قبادی دانا گفت: برای هر نفر از این معلولان، مبلغ  ۲۵۰ هزارتومان جهت تهیه وسایل ضدعفونی کنند و بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۷ هزار نفر در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین ذهنی، جسمی وحرکتی، بیماران راونی مزمن و سالمندان سازمان بهزیستی نگهداری می شوند، افزود: در اولین جلسه در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا نیز مقرر شد مبالغی به این مراکز اختصاص یابد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه بیان داشت: به منظور پیشگیری از کرونا در شیرخوارگاه ها و مراکز نگهداری کودکان فاقد سرپرست و فاقد سرپرست موثر نیز در سراسر کشور مبالغی به حساب خیریه هایی که متولی نگهداری از آنها هستند جهت تهیه لوازم بهدشتی و ضدعفونی کننده واریز شد. همچنین برای کمپ های نگهداری از افراد دارای اعتیاد علاوه بر ابلاغ دستورالعمل ها و توصیه هایی برای کمپ ها، مبالغی برای تهیه و استفاده از مواد ضد عفونی به منظورپیشگیری از شیوع ویروس کرونا اختصاص داده شده است.

به گفته قبادی دانا، اعتبار اختصاص یافته به این مراکز بالغ بر  ۲۸ میلیارد ریال بود که در پرداختی های جدید نیز  ۱۰۰ میلیارد ریال با مساعدت بنیاد مستضعفان به حساب معلولان وابسته به بستر واریز شد که در مجموع مبلغ  ۱۲۸ میلیارد ریال برای جامعه هدف و مراکز در این زمینه اختصاص داده شده است.

 

کدخبر: 548195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟