مشارکت سازمان و نهادها برای ریشه کنی کرونا

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، هفتمین جلسه کمیته فنی و عملیاتی قرارگاه مدیریت بیماری کرونا ویروس، روز یکشنبه یازدهم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و هشت در مرکز هدایت عملیات و مدیریت بحران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور نمایندگانی از کمیته امداد، انستیتو پاستور، گردشگری، وزارت بهداشت، سازمان هدایت بحران شهر تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای نشست، هر کدام از سازمان ها نسبت به اقدامات پیشگیرانه در خصوص کرونا ویروس گزارش خود را ارائه کرده و امکانات اختصاص داده شده به این فعالیت ها را اعلام کردند.

در ادامه جلسه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست های خود را برای مشارکت سازمان ها مطرح کرد و ظرفیت های طرفین برای اطلاع رسانی و گسترش فعالیت های پیشگیرانه به منظور ریشه کنی کرونا ویروس بررسی شد.

در پایان این نشست، ابلاغیه ها و آیین نامه های لازم صادر و برای همکاری مشترک توافق نامه های مربوطه به تایید و امضای طرفین رسید.

گندزدایی اماکن عمومی و اقدامات غربالگری، محدودیت فعالیت هتل و موزه ها از مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است جلسات کمیته فنی و عملیاتی قرارگاه مدیریت بیماری کرونا هر روز از ساعت ۱۴ با حضور سازمان های دولتی برای یکپارچه سازی فعالیت های پیشگیرانه برای ریشه کنی کرونا ویروس به ریاست سازمان اورژانس کشور، در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، وب سایت سازمان اورژانس کشور به نشانی ems.behdasht.gov.ir در دسترس می باشد.

 

کدخبر: 547692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟