کمک فوری/ برای ادامه تپش قلب کودک 1 ساله کمک کنید

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران ؛ کودک 1 ساله که تنها فرزند خانواده ای جوان ساکن یکی از روستاهای جنوب شرقی کشورمان است اخیراً دچار عارضه قلبی شده و پس از معاینات و آزمایشات مکرر توسط پزشکان معالج به تهران اعزام شد.

بعد از معاینه و بررسی پرونده دختر کوچولوی بیمار توسط پزشکان در تهران، تشخیص آنها بر لزوم انجام عمل جراحی است تا این کودک بتواند زنده بماند که این امر مستلزم هزینه های هنگفتی اعم از هزینه های جراحی، درمان و استقرار در تهران را دارد.

پدر این دختربچه بیمار کارگر ساده ای است که بر اثر ناتوانی در تامین هزینه های پیش بینی شده ناشی از درمان و عمل جراحی فرزندش و همچنین تامین هزینه های ایاب و ذهاب خود و همسرش در تهران به موسسه خیریه حکیم مراجعه و درخواست کمک کرده است.

حال خیریه حامیان مهرحکیم تهران بنا دارد برای کمک به این خانواده نیازمند و عمل جراحی کودکشان مبلغ 20 میلیون تومان تهیه و در اختیار ایشان قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این کودک بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 543679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟